 
            Često postavljana pitanja
- 
            Kako mogu iznajmiti kao preduzeće?
            – Ako vaše preduzeće ispunjava uslove kreditne provere, nakon zaključivanja ugovora i potpisivanja OUP-a, potrebno je da platite depozit (uz iznosu 1-2 mesečne zakupnine) i platiti zakupninu za prvi mesec. 
 – Za zaključenje ugovora sa sobom ponesite sledeća dokumenta: izvod firme, kopiju overenog OP obrasca, ličnu kartu ili pasoš i ako niste zastupnik kompanije punomoćje.
 – VAŽNO: gotovinsko plaćanje nije moguće, plaćanje se vrši putem bankovnog transfera.
 – Nakon prijema uplaćenog iznosa depozita, bićete obavešteni kada možete preuzeti svoje vozilo na našoj lokaciji.
 – Detalje o ovome možete pronaći u Opštim uslovima poslovanja.
- 
            Koliko dugo mogu iznajmiti?
            Vozilo možete iznajmiti na 1 dan (24 sata), 1-72 meseca ili čak na neodređeno vreme. Nakon što nas kontaktirate, moguće je razgovarati o tome koliko dugo želite da koristite vozilo. Naravno, moguće je i povećanje naznačenog vremenskog intervala pregovaranjem. 
- 
            Šta je uključeno u cenu zakupa?
            “Full service” usluga obuhvata amortizaciju vozila, lizing, održavanje, popravku, zamenu guma zbog habanja, zamenu vozila u slučaju dugih popravki, troškove redovnih i vanrednih servisa, KASCO, kao i sve ostale administrativne troškove vezane za stavljanje vozilo na tržište. 
- 
            Da li mogu da koristim iznajmljeno vozilo u inostranstvu?
            Naši klijenti koji iznajmljuju kao pravna lica mogu koristiti iznajmljeno u inostranstvu ali je to potrebno naglasiti prilikom sklapanja ugovora. 
- 
            Gde mogu da preuzmem i ostavim iznajmljeno vozilo?
            Trenutno možete preuzeti i ostaviti iznajmljeno vozilo na lokaciji naše kompanije u Dobanovcima, na adresi Sretenjska 4, Dobanovci. 
- 
            Šta da radim ako imam tehnički problem sa vozilom?
            Ukoliko dođe do bilo kakve tehničke greške tokom korišćenja, molimo da nas kontaktirate na 24/7 telefon 062425888, gde će Vam naše kolege pomoći. 
- 
            Kolika je naknada za dnevni zakup (/iznajmljivanje)?
            Naknada za iznajmljivanje zavisi od vrste vozila koje želite da iznajmite i dužine perioda zakupa. Aktuelan cenovnik možete pogledajte naš Cenovnik ili nas kontaktirajte telefonom! 
- 
            Da li cena najma uključuje osiguranje vozila?
            Cena najma naših vozila uključuje i Osiguranje od autoodgovornosti i KASCO osiguranje. 
- 
            Koliko je dnevna kilometraža uključena u cenu kratkoročnog najma?
            Detaljne informacije o kilometraži možete pronaći u našem aktuelnom Cenovniku. 
- 
            Da li moram da vratim vozilo sa punim rezervoarom goriva?
            Da, naša vozila se uvek moraju vraćati sa punim rezervoarom goriva, jer se preuzimaju sa punim rezervoarom. 
- 
            Koliki period najma podrazumeva dnevni najam? 
            U slucaju dnevnog najma, vozilo se mora vratiti u roku od 24 sata od trenutka preuzimanja.